Σάββατο 17 Μαρτίου 2018

Gifts from blogging friends

Δώρα από διαδικτυακές φίλες

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, σας παρουσιάζω τα όμορφα δώρο που έλαβα από τη φίλη μου Ella. Δεν είναι υπέροχα;

Dear friends, I present you the beautiful presents I received from my friend Ella. Aren't they gorgeous?



Thank you, Ella.



Thank you, Ella.


I am linking up to Jo's Gifted Gorgeousness March



Και τώρα σας παρουσιάζω τα όμορφα δώρα που έλαβα από τη φίλη μου Αριστέα. Τα αγαπώ. Εσείς;

And now I present you the great presents I received from my friend Aristea. I love them. Do you?


Ευχαριστώ, Αριστέα μου.


Δείτε εδώ πώς μπορείτε να φτιάξετε τα δικά σας σαπούνια.

See here how to make your own soaps.


22 σχόλια:

  1. You received some lovely gifts - enjoy! Have a great weekend, hugs, Valerie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα δώρα να τα χαίρεσαι κορίτσι μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. How kind and generous of you friends to send you such thoughtful gifts x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία είναι Μία....!
    να τα χαρείς ....!
    Φιλιά κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. What wonderful present you have received from your friends. Barbxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hello, Mia!
    Yes, they are gorgeous! I like all this gifts! :)
    Have a great weekend! Hugs!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μία μου, να τα χαρείς τα δωράκια σου!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την παρουσίαση.
    Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.